Ännu mer plugg

Är det som gäller idag. Har inte de där flytet jag hade igår. Men det kommer nog. Jag var iaf en sväng i affären innan och nu har jag lite godsaker under tiden jag pluggar. Sen gör det ju inte lättare att plugga nu när det är Eurovision song contest vecka! Är sjukt beroende av det. Inte bara Sveriges bidrag utan jag kan nästan alla andras låtar utantill. Detta året blir spännande!

Nä tillbaka till böckerna!


God natt!

Nu är det sova som gäller. Imorgon är det full fart och fokus på att bli klar med det ena arbetet. Men en runda till affären hinner jag nog med. Är grymt sugen på något gott att smaska på.


Fått av mamma

Denna söta väska fick jag i helgen av min fina mamma. Den ska jag ha på midsommar. Har redan bestämt klänning tills dess. Men det gäller att ligga i med solningen då den är vit. Nästan en månad på mig att bli sådär brun och fin.
Nu kommer snart mannen hem, dags att börja med maten.
Jag äter enligt viktväktarnas propoint system. Jättesmidigt! Prova du med!


Plugg hela dagen

Nu är det hård plugg som gäller! Sista taget nu innan 3 månader semester! Ska bli så otroligt skönt! Bara lata mig i solen och höra set jag vill. Men nu är det 2 arbeten som ska in och 2 tentor som ska göras i loppet av 3 veckor.

Nu kör vi!!


Test

Test


RSS 2.0