101027

Vilken dag! Började dagen med ett prov i samhällskunskap. Det gick nog bra tror jag. Sen fick jag reda på mitt prov jag hade förra veckan i religionkunskapen. VG++++, ett poäng från MVG. Hur irriterande är det? Men nu ska jag jag göra två starka arbeten att skicka in så fixar jag nog ett MVG. Jag trodde att jag hade tappat MVG förmågan under sommaren, eftersom det inte känts bra. Men tydligen har jag det.
Snart är det höstlov och då har jag en massa kul planerat, men också sjukt mycet plugg! Men jag ska på en fotografering och några andra roliga saker ska jag nog med kunna hitta på.
Nu ska jag umgås med min man ett tag, jag har inga läxor eller förberedelser tills imorgon så det käns underbart!!


Ester elenora

Mtn nya favorit designer.
Helt underbara sjalar att mysa in sig i nu under hösten, men de är ganska dyra. Den billigaste kostar 400, den dyraste 700-800 kr. Men efter en halv termin full med plugg så kan det vara värt det.

Tills jag har klurat ut och jag ska köpa mig en så har jag hittat en sjal som är inspererad av Ester Elenora.
Den hittar ni på Gina Tricot för 150 kr.


Pluggsöndag

Söndag och en massa plugg väntar mig. Jag ska läsa ut en bok tills imorgon i engelskan, nästa gång lånar jag den på svenska (men det får ingen veta). Jag kan ju säga så här, att jag knappt har läst något ut av de 400 sidorna. Engelska är svårt! Men som tur var så kommer K hem med Mcdonalds till oss efter hans jobb. Så fram tills dess är det jag, katterna och boken som gäller. Kanske att det blir en bit kladdkaka från igår med. Mums!


RSS 2.0