Student tips!

På Rusta kan man fynda en hel del. Denna lampa fyndade jag i helgen. Ca 200 kr. Spring och köp!


Dagens val


Nya ringar på mina fingrar

Engelska uppsats idag. Det betyder att jag får unna mig något efteråt. Antingen god mat eller kläder/smycken mm. Jag har varit på jackt efter snygga stora ringar ett bra tag, men lilla Varberg har inte allt. Men idag hittade jag en mängd inne på Gina Tricot! Så jag valde ut de två snyggaste.
Dessa blev det


129 kr styck

Vilken helg?

Min helg består av jobb och en massa plugg. Jag tar emot just nu med plugget. Har ingen motivation att plugga. Jag gillar skolan det är inte det, men det är ett visst ämne som jag inte tycker om just nu. Och det är i det ämnet som jag har mest att göra i.....

Älskar luften idag! Så frächt!
Igårkväll gjorde jag inte mycket, tittade på Kristallgalan, men den var la inte det bästa. Fel program vann nästan hela tiden. Och vilka skämt! Eller skämten var ett skämt! Inegn skrattade ju när de drog dem. Vem hade skrivit manuset??


Äventyr!?

Det har varit en lång dag idag. Nu vill jag hem och vila mig lite. Fast en hemlighet är att jag vill ut på äventyr. Jag har bara ingen aning om vad för äventyr.

Snart hemgång

Nu är det bara en lektion kvar sen är det hemmgång! Skönt! då blir det fika och ännu mera plugg. Jag ska försöka läsa en hel del i engelskaboken. Längtar efter mina katter och min man där hemma! 

God morgn!

Välkommen September! Nu stter jag på bussen in till skolan. Ska ta en kopp te och en macka, jag hann inte äta någon frukost. Idag blir det en lång dag. Men det är kul ibland. Allt blir lite lättare om man tänker posetivt! Ut och njut i den härligt krispiga septemberluften! Vi höres om ett litet tag.

RSS 2.0